HTML

Végre elégedett vagyok a dekoltázsommal!

2009.03.14. 13:50 AE

„Rengeteget töprengtem, mielőtt rávettem magam a műtétre. Próbáltam elfogadni, hogy a harmincas éveim végén, két kisgyerek után, már természetes, hogy lógnak a melleim, a férjem így is becsül és szeret… de valahogy mégsem ment. Két éve nem volt már rajtam bikini, meztelenül még magam előtt sem mutatkoztam a tükörben. Valahogy elment az önbizalmam az ágyban, és máshol is. Aztán egy évvel ezelőtt elszántam magam, és nem bántam meg, sőt! Bátran állíthatom, hogy gyökeresen megváltozott az életem. Olvasd el ezt a személyes beszámolót!

Szólj hozzá!

Címkék: beszámoló szépség mell aesthetica

A bejegyzés trackback címe:

https://aesthetica.blog.hu/api/trackback/id/tr521079996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása