HTML

Férfivélemények a mellplasztikáról

2009.04.20. 10:48 AE

Megkérdeztünk néhány férfit: miképpen vélekednek a mellplasztika kérdéséről?

Feri (23) autószerelő: Nekem mindegy, hogy szilikon-e vagy sem! Minél nagyobb és formásabb, annál jobb. Számomra a női melleknél nincs izgalmasabb! Imádom! Persze szerintem azért mégis csak jobb, ha nem műanyagból van…
(Nagy legyen, de akkor most igazi, vagy szilikonos…?)

Laci (31) üzlettulajdonos: Úgy gondolom, hogy ha valaki vállalkozik arra, hogy kés alá feküdjön és cicit csináltasson, akkor igénye van a tökéletességre. Tehát igényességet és valamire való törekvést jelent szerintem. Nincs kifogásom a szilikon mellek ellen. Sőt! Nekem kifejezetten tetszik. (Tiszteletet vélnénk felfedezni?)

Ádám (38) marketingvezető: Nekem nem fontos, hogy művi vagy valódi. Érdekes, mert jelenlegi partnerem is kacérkodik a mellnagyobbítás gondolatával. Mondtam neki, hogy miattam ne vállalja, mert számomra így is tökéletes. Ő kicsinek találja, és szeretné, ha mutatósabb volna. Ha ő jobban érzi majd magát, ám tegye, de én így is szeretem, ahogy van. (Így nyilatkozik egy szerelmes férfi.)

Érdekes! Olvasd el a többi véleményt!

Szólj hozzá!

Címkék: férfiak mell női mellnagyobbítás véleménye

A bejegyzés trackback címe:

https://aesthetica.blog.hu/api/trackback/id/tr761076095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása